Bestelprocedure

Wanneer een product bekijkt en de gewenste opties selecteert, kunt u klikken op ‘in winkelmand’. Als een product uitverkocht is, kan dit niet. Door te klikken op ‘in winkelmand’ plaatst u het artikel in uw virtuele winkelmand. Dit kunt u bij meerdere artikelen doen totdat u alles bij elkaar gezocht heeft wat u wilt bestellen.

Om de bestelling af te ronden, klikt u rechtsonder  op het winkelmand symbool. Er verschijnt dan een overzicht van de geselecteerde artikelen. U kunt foutief gekozen artikelen eventueel verwijderen door te klikken op: ‘remove’. 

Als u wilt bestellen klikt u op: ‘afrekenen’. 

Hiervoor moeten wij wel weten wie u bent. Vul de gevraagde gegevens in. Het handigste is dat u zich registreert bij ons, indien u opnieuw bestelt dan zijn alle gegevens al bekend en kunt u ook uw bestelhistorie bekijken. Als gebruikersnaam wordt uw email adres gebruikt. Zet een vinkje bij: ‘een account aanmaken’ en kies een wachtwoord. 

Wilt u een afwijkend afleveradres opgeven? Zet dan een vinkje bij: ‘Verzenden naar een ander adres?’ en vul de adresgegevens in. 

U kiest de betaal- en verzendwijze. Bij de keuze voor afhalen kunt u aangeven bij welke vestiging van Waypoint u de bestelling wenst af te halen.

Indien u gekozen heeft voor online betalen, wordt u nu naar de betalingsdienst gestuurd. Na betaling is de bestelling definitief geplaatst.

Indien u een andere betaalwijze dan online betalen gekozen heeft, dan krijgt u de mogelijkheid de bestelling alsnog af te breken, of definitief te plaatsen.

Na het definitief plaatsen van de bestelling ontvangt u een email bericht met daarin de gegevens. Indien u vragen of opmerkingen heeft m.b.t. uw bestelling, dan kunt u die sturen aan sales@gps.nl o.v.v. uw ordernummer.

Sluit Menu
0
×

Winkelmand